duminică, 5 iunie 2011

Dezamagire?


Piesa se aude slab in casti,
In timp ce privirea ta cauta ceva familiar.
In lumina crepusculara a noptii
Nu se mai aude nici o soapta,
Nu se mai distinge decat o umbra.
Ai adormit inaintea mea,
Eu avand timp acum sa te studiez amanuntit,
Sa-ti privesc trasaturile simple.
Mainile mele reci cauta o haina.
Mi-e frig acum, dar voi dormi imediat.
Lumina tarzie a diminetii ma face sa ma simt mai obosita,
Dar in acelasi timp ma adoarme la loc, langa tine.
O seara confuza, cu multe semne de intrebare
O dorinta arzatoare, dar un curaj jalnic.
Imi e greu sa-ti disting silueta in intuneric,
Dar degetele tale ma ajuta sa-ti conturez chipul,
Sa-ti simt buzele moi si mainile calde,
Care-mi tremura pe spate.
Un alt tablou sters, cu o banca rece,
Un cer bestial, senin si plin de stele,
Si fumul unei tigari care imi incalzeste sufletul.
Urmeaza melodia perfecta si un gest tampit
Apoi devenim ca doua placute metalice,
Care converg una spre cealalta, dar nu se ating niciodata.
O ultima privire calda si un zambet,
Si toata lumea pleaca.
Fara o imbratisare, fara un "Ne mai vedem..." .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu