joi, 4 august 2011

"Asteptarea moarte are" - Capitolul 5

Lumina puternica nu ma lasa sa imi deschid ochii, sa ma trezesc de-a binelea. Intind mana, cautand pe cineva langa mine. Alda s-a trezit iar inaintea mea. Ma ridic cu greu si merg la baie, ma spal pe fata si pe dinti si merg alene in bucatarie. Ma asez la masa fara sa scot un sunet, in timp ce Alda se plimba ca o albina de colo-colo. Mi-a pus cafeaua in fata, o cafea aburinda, cu o limgurita de lapte si doua de zahar, exact cum imi place mie. Sper ca asta ma va trezi. Din spatele meu aud un “ Buna dimineata ! “ insotit de un sarut pe obraz.
- Neata. Asa de matinala?
- Doar ma stii. Cred ca te-ai odihnit putin, nu ai mai strigat cat ai fost in pat cu mine.
Nu ma intorc, dar ii simt zambetul pe buze, acelasi zambet care m-a facut sa ma indragostesc de ea acum 2 ani de zile.
- Nu comentez. Si, unde aveai de gand sa fugi cu necunoscutul ala, de vroiati sa ma omorati?
- Oh haide. In vacanta, undeva departe, pe o insula, probabil.
- Egoisto !
- Trecand peste asta, ce vrei sa mananci?
- Nu stiu, ce ai cel mai rapid?
- Un ceai de menta si paine prajita cu miere de albine. Merge?
- De data asta.
Cat timp Alda pregatea micul dejun, eu imi consult agenda. O groaza de lucruri de facut astazi, iar. Alda se misca la fel ca o furnicuta, si in cateva minute mancarea era deja pe masa. “ Doar astazi promotie speciala! Trimiteti un SMS si veti intra automat la tragerea la sorti de vineri. Castigati doar astazi 10 cutii de suc sau marele premiu o excursie. Nu ezitati! Grabiti-va! “
- Cate prostii se mai spun si la radio ! spun eu zambind, in timp ce imi inmuiam painea in ceai si trageam cu coada ochiului la Alda.
- Nu se stie dragule. Se poate castiga. De ce spui ca nu?
- Fii serioasa! Cine ar crede in asa ceva, trebuie sa fie nebun.
- Sau norocos...
- Cum spui tu, nu vreau sa ne certam acum pe subiectul asta inutil.
- Eu plec la birou. Ne vedem diseara.
- Sa ma suni.
- Desigur.
Alda se apropie de Odin si il prinse usor de umeri, il saruta pe obraz si apoi ii da drumul. In prag, acesta se intoarce si mai schiteaza un zambet. Usa se inchise usor, iar Alda reveni la activitatea ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu